Τεχνική Υποστήριξη

Στην εταιρεία μας, θεωρούμε την τεχνική υποστήριξη των πελατών ως το πλέον σοβαρό και δυναμικό μας καθήκον. Προσπαθούμε να προσφέρουμε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες με συνέπεια και ταχύτητα διότι θεωρούμε σημαντικό κάθε πελάτη μας και την σχέση του με εμάς.

Η «Γκάμαρης Θαλαμοτεχνική» προσφέρει υποστήριξη πριν και μετά τις πωλήσεις για όλα μας τα προϊόντα. Το Τεχνικό μας προσωπικό θα ασχοληθεί με τη διαμόρφωση της παραγγελίας σας η οποία θα ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες σας παρέχει συμβουλές, ακριβείς υπολογισμούς, καθώς και υπηρεσίες μετά την πώληση.

Διαθέτουμε μεγάλη εμπειρία τόσο σε οικιακούς όσο και σε επαγγελματικούς ανελκυστήρες. Μπορούμε να ανταποκριθούμε σε όλες τις απαιτήσεις σας, ενώ λύσεις μπορούν να δοθούν για οποιοδήποτε συγκεκριμένο πρόβλημα!

Οι έμπειροι σύμβουλοί μας είναι πρόθυμοι να σας βοηθήσουν να αναλύσετε τα προβλήματα οποιουδήποτε έργου και να αντεπεξέλθετε με καινοτόμες λύσεις. Οι εξειδικευμένοι τεχνίτες μας εργάζονται με τα υψηλότερα πρότυπα κανονισμών και μπορούν να σας βοηθήσουν σε θεμελιώδη θέματα.

Η Γκάμαρης Θαλαμοτεχνική διαθέτει άριστα οργανωμένο τμήμα με εξειδικευμένους τεχνικούς για την παροχή ολοκληρωμένης τεχνικής υποστήριξης. Παρέχει γρήγορο και υπεύθυνο after sales service, μεγάλο απόθεμα (stock) ανταλλακτικών και τεχνική καθοδήγηση.

Τεχνική Υποστήριξη
ΓΚΑΜΑΡΗΣ ΘΑΛΑΜΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΛΟΓΟΤΥΠΟ RETINA

Η αποτελεσματικότητα του after sales service βασίζεται:

  • Στη σημασία που δίνει η ίδια η εταιρεία στην ενδυνάμωση του τμήματος επενδύοντας συνεχώς σε τεχνικούς, εκπαίδευση και εξοπλισμό
  • Στη χρήση αποκλειστικά εξειδικευμένου προσωπικού
  • Στη συνεχή εκπαίδευση στο αντικείμενο μέσα από την εργασία
  • Στα ανοικτά κανάλια επικοινωνίας με τους πωλητές, τους πελάτες μας και τους κατασκευαστές για ανταλλαγή πληροφοριών για τεχνικά θέματα

Πέρα από την τηλεφωνική επικοινωνία, μπορείτε επίσης να μας απευθυνθείτε στο info@gth.gr και γράψτε το αίτημά σας.

Για να μπορέσουμε να διερευνήσουμε / απαντήσουμε γρήγορα και αποτελεσματικά στο αίτημά σας πρέπει οπωσδήποτε να αναγράφετε σε κάθε επικοινωνία με το τμήμα υποστήριξης τα κάτωθι:

  1. Ονοματεπώνυμο.
  2. Τηλέφωνα επικοινωνίας
  3. Διεύθυνση έργου
  4. Αναλυτική περιγραφή του προβλήματος καθώς και το δυνατόν περισσότερα στοιχεία που θα μας βοηθήσουν να δούμε κι εμείς αυτό που μας γράφετε. Όσο περισσότερο μας βοηθήσετε να κατανοήσουμε το πρόβλημά σας τόσο πιο γρήγορα θα μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε.

Είμαστε πάντα στην διάθεσή σας για την καλύτερη και πληρέστερη εξυπηρέτηση που μπορούμε να σας προσφέρουμε.